Hoe om te gaan met arbeidsconflicten en ziekte?
Als schoonmaakondernemer wil je het liefste: ondernemen. Maar dat doe je niet alleen, daar heb je collega’s voor nodig. Vaak gaat het goed, soms moet het beter. Als je terecht komt in een arbeidsconflict met een werknemer, moet je weten hoe je uit die situatie kunt komen. Goed juridisch en tactisch advies is dan noodzakelijk. Nog moeilijker wordt het als de werknemer zich ook nog ziek meldt. Een werknemer heeft ontslagbescherming, dus hoe kom je daar uit? Zijn er oplossingen te bedenken en zijn er tips?
Ja, die zijn er zeker. Maar het luistert heel nauw hoe je hier het beste uit kunt komen. Mr. Marit Mulder en mr. Dietrich Loos bespreken deze problematiek én de tips en tools met u in een interactieve masterclass waarbij u vooral uw vragen en cases in kunt brengen. We zien u graag!
Voor wie is deze Masterclass?
- Ondernemers met personeel en/of zzp- onderaannemers
- Directeuren / bedrijfseigenaren
- HR business partners en HR Managers
- Controllers en office managers met HR en inhuur taken
- Salarisadviseurs
Wat behandelen wij tijdens de masterclass?
Ondernemingsjuristen mr. Dietrich Loos en mr. Marit Mulder nemen u mee aan de hand van wetgeving, regeringsplannen en jurisprudentie.
Praktische informatie
- Datum: donderdag 18 april 2024
- Locatie: Kantoor TLC, Laan Nieuwer-Amstel 4B te Amstelveen
- Tijd: 08.15 uur – 11.15 uur, inclusief ontbijt
- Kosten €395,- ex BTW per deelnemer
Aanmelden: klik hier!