CSU bestaat dit jaar vijftig jaar en viert dat met de winactie ‘Feestje op je werk’, want wie jarig is trakteert. Tot 24 september maken deelnemers kans op prijzen voor op het werk. Het schoonmaakbedrijf koppelt de winactie aan CSU’s hernieuwde sponsoring van het spannende radiospel Het Geluid, dat vandaag op Qmusic start.
Lees ook: CSU: Successtory van 25 gulden omzet naar 440 miljoen euro
Voor de vijfde achtereenvolgende keer sponsort CSU Het Geluid. Met de winactie op csu.nl/win dingen deelnemers mee naar de hoofdprijs: een feestje op het werk met Qmusic The Party. Daarnaast maken deelnemers acht weken lang iedere week kans op hun drie favoriete prijzen waaronder een tafelvoetbaltafel, tafeltennistafel, dartbord en een zitzak.
50 jaar een feestje
Om het 50-jarig jubileum van CSU en de daaraan gekoppelde winactie Feestje op je werk nog meer onder de aandacht te brengen, start CSU een radiocampagne en snelwegreclame. Tot 24 september zijn twee nieuwe CSU radiospots meerdere keren per dag te horen op Qmusic. Daarnaast is CSU vanaf 12 augustus ook zichtbaar op reclamemasten langs diverse A-wegen.
Het Geluid
De 2,6 miljoen luisteraars van Qmusic krijgen bij Het Geluid elke werkdag, ieder uur tussen 7.00 en 19.00 uur, een geluid te horen. Wie het geluid raadt, wint het bedrag dat Het Geluid op dat moment waard is. Sinds de vorige editie van Het Geluid kan iedereen in de Qmusic app meeraden met de kandidaat op de radio. Met een simpel ‘JA’ of ‘NEE’ kunnen de app-spelers aangeven of ze meegaan met het antwoord van de kandidaat op de radio of niet. Wanneer Het Geluid geraden wordt, delen de app-spelers die ‘JA’ hebben gezegd een extra prijzenpot van € 10.000,-.