Het is vandaag precies een jaar geleden dat schoonmaakwebwinkel CleanDeal werd gelanceerd en volgens de initiatiefnemers smaakt het, na dit succesvol eerste jaar, naar meer.
CleanDeal stelt dat er de nodige scepsis te bespeuren viel toen de webwinkel een jaar geleden haar virtuele deuren opende. Het concept zou niet werken binnen de schoonmaakbranche. 2.500 klanten moeten inmiddels het tegendeel bewijzen.
In 2013 behaalde CleanDeal al haar vooropgestelde doelstellingen. Iedere maand bezoeken zo’n 11.000 professionals de webshop van CleanDeal. Een groot gedeelte komt van binnen de schoonmaakbranche. Zowel in 2014 als 2015 verwacht CleanDeal de omzet te verdubbelen.
Webshopmanager Dirk Biesmans is zeer tevreden met de route die CleanDeal in 2013 heeft afgelegd. “In korte tijd hebben we iets heel moois opgebouwd. Ik realiseer me ook dat we er zeker nog niet zijn. Elke dag opnieuw zullen we de klanten voor ons moeten zien te winnen. Dat kan enkel door de klant centraal te zetten en te werken aan een geoptimaliseerde dienstverlening”
Lees ook: Groei online schoonmaakgroothandel CleanDeal zet door