Asito presenteert Tisser van Asito, een nieuwe dienst speciaal voor het MKB. Volledig digitaal voor zowel medewerker als klant, biedt Tisser supersnelle dienstverlening met maximale flexibiliteit en gemak. Tisser wordt vanaf april 2018 beschikbaar voor MKB bedrijven in Twente, waarna de nieuwe dienst landelijk wordt uitgerold.
Charles Vinke, algemeen directeur Asito: “De wereld om ons heen wordt steeds handiger, we kunnen steeds meer zelf en ook steeds sneller. Dat geldt voor zowel onze klanten als onze medewerkers. Vanuit deze gedachte hebben we Tisser ontwikkeld. Schoonmaakdienstverlening die volledig via een digitaal platform wordt ondersteund.
Menselijk contact grootste belang
Het klinkt paradoxaal, maar dit betekent dat het menselijke contact tussen schoonmaakkracht en klant van het grootste belang is bij Tisser. Klant en schoonmaakkracht regelen namelijk alles samen, ondersteund door de technologie die ervoor zorgt dat alle wensen van zowel de klant als de medewerker gemakkelijk kunnen worden ingevuld.”
Geen zzp-model
Tisser is niet het eerste digitale platform, maar heeft wel unieke eigenschappen. Waar bij veel platforms de uitvoerende medewerker ZZP’er is, zijn bij dit platform alle medewerkers in dienst bij Asito. Vinke: “We zien dat bij veel platforms in de zogenaamde ‘nieuwe economie’ er één winnaar is.
Technologie op z’n Asito’s
De klant krijgt de goedkoopste dienstverlening, maar de medewerker krijgt lang niet altijd de beste baan. Dat is bij deze nieuwe digitale dienst anders. Iedereen die via ons platform aan het werk gaat, is onderdeel van de Asito familie en dus in dienst bij Asito. Dit betekent dat zij precies dezelfde faciliteiten en rechten hebben als ‘reguliere’ medewerkers zoals doorbetaling bij vakantie en ziekte, pensioenopbouw en de mogelijkheid opleidingen te volgen en zich door te ontwikkelen. Dat maakt Tisser uniek. De nieuwste technologie, maar dan op z’n Asito’s.”