Onlangs werd Gradez gelanceerd. Een gloednieuwe applicatie waarmee iedereen, volgens de ontwikkelaars, die met schoonmaakdienstverlening te maken heeft kwaliteit kan meten, verbeteren en borgen.
Gradez is ontwikkeld vanuit de visie dat er meer behoefte is om de dynamische beleving van de klant in kaart te brengen. Dit zou belangrijke input opleveren waarmee de kwaliteit van de dienstverlening kan worden verbeterd. Volgens de ontwikkelaars is Gradez uniek omdat zowel de dienstverlener als de opdrachtgever op ieder gewenst moment de status van kwaliteit en beleving online kan inzien.
Met de calculatiemodule kan de gebruiker hier bovendien een marktconforme ureninzet aan koppelen, zodat er een stevige basis ligt voor de optimalisatie van processen. Het resultaat? Meer tevreden klanten, een prettige werkplek voor de schoonmaker en maximaal rendement voor de organisatie.
Schoonmaakkwaliteit koppelen aan klantbeleving
Gradez zelf is weliswaar compleet nieuw in de facilitaire branche, de bedenkers zijn dat zeker niet. Zij brachten opgeteld 60 jaar kennis van het schoonmaakvak samen om een oplossing te bieden voor een probleem waar zij zelf vaak tegenaan liepen. Gradez maakt het namelijk, in tegenstelling tot veel andere meetmethoden, mogelijk om schoonmaakkwaliteit en -beleving aan elkaar te koppelen. Zo ontstaat er een integraal beeld van de prestaties van de schoonmaakdienstverlening. Het is hun missie om anderen te helpen om de beste dienstverlening te organiseren in schoonmaak en huishoudelijke hulp. Een schone leefomgeving voor iedereen, dat is wat ze nastreven.
Primair richt Gradez zich op schoonmaakbedrijven, gemeenten en zorginstellingen, omdat men er van overtuigd is daar het snelst een grote positieve impact te kunnen leveren. De software is ook in veel situaties een ideale tool voor inzicht in beleving en het toetsen van kwaliteit voor organisaties die willen verbeteren.
30 dagen gratis toegang Gradez
Om kennis te maken met Gradez hoef is het niet nodig om de (digitale) portemonnee te trekken. De eerste dertig dagen krijg je gratis toegang tot alle functionaliteiten. Daarna kun je ervoor kiezen om een abonnement af te sluiten. In het hele proces word je begeleid door een vrolijke snuiter genaamd Guz, die namens de backoffice het aanspreekpunt is voor alle vragen.
Neem voor meer informatie (en om alvast kennis te maken met Guz) een kijkje op www.gradez.nl