Per 1 oktober is Margriet van Zijl benoemd tot Brand & Marketing Director binnen Vebego Group. Dit is een nieuwe rol die aansluit bij de keuze om naar één merk te gaan om de groei en impact van Vebego verder te versterken.
Lees ook: Alle Vebego onderdelen binnenkort verder als Vebego
Achtergrond Margriet van Zijl
Van Zijl (1964) heeft ruimte internationale managementervaring in marketing, strategie en innovatie in verschillende branches: fast moving consumer goods (Nutricia, Procter & Gamble, Grolsch) en duurzame consumentengoederen (Maxi-Cosi, Auping, Bugaboo), zowel business to consumer als business to business.
Het persbericht stelt dat Van Zijl door haar ervaring als bestuurder en consultant grote affiniteit heeft opgebouwd met familiebedrijven en is sterk gericht op klantdenken en verduurzaming. Ze is afgestudeerd in bedrijfseconomie en marketing aan de Universiteit van Tilburg.
Vebego wil marktpositie versterken
Vebego streeft de komende jaren naar substantiële groei, door het versterken van de organisatie en daarmee haar marktpositie. De keuze om één merk te gaan hanteren helpt Vebego bij het realiseren van een krachtige positionering richting de arbeidsmarkt, opdrachtgevers en de maatschappij.
In 2024 bestaat Vebego uit elf grote bedrijven met één merknaam in België, Duitsland, Nederland en Zwitserland, die met bijna 40.000 medewerkers toonaangevend zullen zijn in schoonmaak, zorg, facilitair management en groenvoorziening.