i-team Global heeft per 18 november haar salesorganisatie versterkt met de komst van Hans van Blijenbergh. Hij wordt verantwoordelijk voor de sales activiteiten van i-team Global in Frankrijk, België en Luxemburg met focus op de Franse markt. De aanstelling van Van Blijenbergh bij i-team Global betekent dat hij België definitief verlaat en naar Frankrijk verhuist. Eerder was hij werkzaam bij Twister Group, waar hij 5 jaar als Export Manager werkzaam was. Ook is hij ruim 7 jaar werkzaam geweest als Key Account Manager schoonmaakbedrijven bij Nilfisk Benelux.
Persbericht afkomstig van Niels van der Sanden – i-team Global
Door zijn werkzaamheden bij Twister Group maakte Hans een aantal jaar geleden kennis met de grootste innovatie van i-team Global, de i-mop. De Twister Diamond pads worden namelijk o.a. gebruikt in combinatie met de i-mop. Van Blijenbergh vertelt: “Uit mijn relatie met i-team als leverancier van Twister pads was er al een band. Door deze connectie heb ik ervaring met de i-mop. Het is een succesproduct waar ik destijds al positieve ervaringen mee heb gehad”.
i-team staat voor verandering
Hans van Blijenbergh raakte geïnspireerd door de visie van i-team Global. “i-team doet zaken op een andere manier en benadert de schoonmaakmarkt niet vanuit het klassieke patroon. Door te luisteren naar eindgebruikers proberen ze de manier te veranderen hoe men over schoonmaken denkt. Er zijn veel vastgeroeste gewoontes. i-team staat voor verandering”. Het inspiratiecentrum waar partners en eindgebruikers demo’s krijgen in verschillende soorten showrooms is hier een voorbeeld van. Het inspiratiecentrum in Eindhoven geeft een echte boost volgens Hans. “Met de faciliteiten die beschikbaar zijn kun je het verschil maken. Het inspiratiecentrum van i-team is ongezien in de schoonmaakwereld”.
i-team stelt het belang van de schoonmaker voorop stelt Hans van Blijenbergh. “Je ziet dat wanneer schoonmakers plezier hebben in het werk, er minder verzuim is op de werkvloer. Het materiaal van i-team is tevens leuk en veilig om mee te werken”. Daarnaast geeft Hans aan dat het belangrijk is om schoonmakers aandacht, erkenning en waardering voor hun werk te geven. i-team speelt hier op in met haar producten en visie.
Zoeken naar nieuwe en leukere schoonmaakoplossingen
De nieuwe regional sales ambassadeur gaat de komende tijd op zoek naar co-partners met een specifieke branchefocus die – naast BOMA – de hele i-team product range willen uitdragen. Het is een uitdaging om op een slimme manier mensen te bereiken die bewust of onbewust zoeken naar nieuwe, efficiëntere en leukere schoonmaakoplossingen. Van Blijenbergh vertelt: “Samen met het co-partner netwerk en de ervaring van mijn i-team collega’s ga ik deze uitdaging aan”. Volgens Hans zit er genoeg potentie in de (af)wachtende markt. “We moeten segmenteren en kijken welke succes verhalen uit andere landen kunnen werken in Frankrijk en die snel implementeren. En samen met onze co-partners nieuwe eindklanten en -gebruikers zoeken, benaderen en overtuigen”.