Hago Next dingt mee naar een toonaangevende prijs: de NIMA Marketing Launch. Alleen recent gelanceerde bedrijven met een onderscheidende introductie in de Nederlandse markt en aantoonbaar goede resultaten kwamen hiervoor in aanmerking. Een nominatie waarmee Hago Next hoopt de schoonmaakbranche te prikkelen. Uiteindelijk wil Hago Next ook andere bedrijven stimuleren voor de nieuwe generatie schoonmaak.
NIMA, het Nederlands instituut voor Marketing, reikt op 22 november a.s. weer de NIMA Awards uit. Dit jaar staat deze uitreiking in het teken van: Make the difference. Voor de nieuwe categorie voor nieuwe bedrijfslancering wordt dit jaar een thema-award uitgereikt. Het concept van Hago Next munt volgens de jury uit in creativiteit in strategie, unieke klantwaarde, een groeiend marktaandeel, grootse idealen en vernieuwing in het marktsegment.
Daniëlle Overweg, Marketing Manager Vebego en medegrondlegger van Hago Next: “Hago Next is gebaseerd op een droom: we wilden de droombaan creëren voor onze schoonmaakmedewerkers en klanten in de hele branche blij maken met schoonmaakdienstverlening. Dat is een totaal nieuw beeld van het werk, dat toch last heeft van een stevig imagoprobleem. En een ding waar ik persoonlijk heel blij mee ben: het werkt! Klanttevredenheid van boven de 8, medewerkerstevredenheid boven de 8, laag verloop en laag verzuim, en geen verrassingen in kosten achteraf met een plafondbedrag. De kracht van Hago Next is eigenlijk heel simpel: luisteren naar de pijnpunten van onze medewerkers en klanten en deze vertalen naar oplossingen. Dat is de nieuwe generatie schoonmaak, ingeluid door Hago Next!”.
Over NIMA
Het Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA) is sinds 1966 actief op het gebied van marketing in de breedste zin van het woord. Haar doelstelling is om de skills als marketeer te verbeteren, te verbreden, te verdiepen en te vergroten. NIMA organiseert al jarenlang de inmiddels gevestigde en gewaardeerde uitreiking van de prijs voor het beste marketingbedrijf van Nederland.
Lees ook: Hago Next! Konijn uit de hoed?