Blinck Schoon uit Almere kent een goede start van 2022. Verschillende grote opdrachtgevers kiezen opnieuw voor hun schoonmaakdienstverlening. De prijs speelde daarbij een rol, maar volgens het schoonmaakbedrijf waren de service en de samenwerking echt doorslaggevend.
Partnership
In aanbestedingstrajecten is prijs natuurlijk een belangrijke factor. De landelijke schoonmaakreuzen zouden dan logischerwijs in het voordeel moeten zijn. Maar toch komt Blinck als middelgrote speler als beste uit de bus. Directeur van Blinck Anton Vinck: “Want we onderscheiden ons met onze korte lijnen en het vermogen om snel te schakelen. En vooral door ons streven naar partnership: samen met jou gaan we voor een optimale werkomgeving. Die zorgt voor rust en veiligheid en maakt je productief.”
Een van de opdrachtgevers die opnieuw heeft gekozen voor de dienstverlening van het Almeerse schoonmaakbedrijf is Worldline in Hoofddorp. Deze financiële dienstverlener zorgt ervoor dat online betalingen eenvoudig plaatsvinden. De facility manager haalt het partnership aan als voorwaarde voor de verlening van het contract. “De samenwerking verloopt dankzij een vaste contactpersoon altijd erg prettig. Dat is de rayonmanager die met ons meedenkt én vooruitdenkt, toegespitst op onze unieke situatie. Als er zich eens een probleem voordoet, lost Blinck dat snel en flexibel op. Niet de letter van het contract staat dan voorop, maar de geest van de goede samenwerking. Hands-on en oplossingsgericht.”
Testfaciliteiten
In Gelderland blijft Blinck schoonmaakpartner van een groot adviesbureau op het gebied van energie. Dit bureau opereert wereldwijd en heeft verschillende test- en inspectiefaciliteiten op een bedrijvenpark in Arnhem. Vinck: “We zijn blij met het continueren van deze aanbesteding en trots dat we een bijdrage leveren aan veiligheid wereldwijd.”
Foodindustrie
Voor het Nederlandse kantoor van een grote speler in de internationale foodindustrie zorgt Blinck al jaren voor het kantoor en de schoonmaak van de productielijnen. Dit bedrijf produceert overal ter wereld voedingsproducten, variërend van ketchup tot babyvoeding. In hun vestiging in het midden van het land fabriceren ze o.a. broodbeleg en limonadesiroop. Dat doen ze, mede dankzij Blinck, met een opgeruimd hoofd.
Investeren
Een vliegende start voor Blinck, zo kan je het begin van 2022 wel omschrijven. Volgens de mensen achter de onderneming komt dat door het constant investeren in de organisatie, op meerdere vlakken. Zo beschikt Blinck over verschillende certificeringen als NEN4400-1 en het ISO certificaat voor milieumanagement. En als het dan toch voor de wind gaat, dan mag je best eens hoog van de toren blazen. “Onze klanten krijgen de betrouwbaarheid en betrokkenheid van een familiebedrijf, gecombineerd met een streven naar de beste kwaliteit. Maatwerk zonder torenhoge prijzen, met oog voor mens en milieu. Dit maakt ons voor grote bedrijven een geliefde partner en voor schoonmaakreuzen een geduchte concurrent”, besluit Vinck.