Vanaf juni 2017 maken Dolmans Schoonmaak Diensten en Dolmans Specialistische Reiniging gebruik van de app van LEVIY.
Met de app kan het schoonmaakbedrijf bezoekrapportages en kwaliteitscontroles registreren via tablet. De gegevens kunnen daarna digitaal worden gedeeld met haar klanten.
Webportal
Klanten van Dolmans kunnen direct inzicht krijgen in de rapportages en metingen middels een webportal. Dit creëert realtime inzicht in de schoonmaakkwaliteit op de locatie.
Dolmans verwacht hiermee het administratieve werk omtrent een operatie te versoepelen. “Bovendien zal de communicatie sneller en soepeler verlopen.” Alle rayonmanagers en regiomanagers van Dolmans zijn reeds getraind in het gebruik van de app.
Verder uitbouwen
LEVIY en Dolmans gaan de functionaliteiten van de app verder uitbouwen. Dolmans denkt hierbij onder andere aan het gebruik van een digitaal logboek via de app, het plaatsen van meldingen en in de toekomst een verdere digitalisering van de werkprogramma’s.