12 en 13 november 2019 is nog ver weg, maar de beursvloer van de Schoonmaak Vakdagen 2019 begint steeds meer gestalte te krijgen. Onder andere ICE Benelux, Weska Schoonmaakproducten, Wecoline en meer hebben hun komst reeds bevestigd. Vandaag is ook bekend dat BOMA en Nilfisk worden toegevoegd aan de alsmaar groeiende lijst deelnemers.
Beide organisaties gaven tijdens de eerste editie ook al acte de presènce en blikken positief terug op de Schoonmaak Vakdagen 2018. Coordinator Marketing & Communication Benelux bij Nilfisk Ludovic Vrijburg: “Ieder evenement moet groeien en de kans krijgen om te kunnen groeien.” Hij stelt dat de juiste bezoekers de 2018-editie bezocht hebben: “De kwaliteit van de bezoekers was absoluut goed te noemen.”
Marketeer bij BOMA Chantal Versluijs sluit zich hierbij aan: “Onze eerste deelname aan de Schoonmaak Vakdagen hebben we als zeer positief ervaren. En met de enthousiaste en proactieve inzet van onze medewerkers hebben we een hele goede indruk achter kunnen laten bij onze doelgroep.”
Nederland heeft weer een eigen schoonmaakbeurs
De organisatie is trots dat Nederland en Vlaanderen weer een écht eigen schoonmaakbeurs hebben. “Gezamenlijk steken alle exposanten hun nek uit voor de branche én het vakevenement. We zijn enorm blij dat het initiatief zo breed wordt gedragen. Als we allemaal de schouders eronder zetten, komen we dit jaar nog sterker voor de dag”, aldus Ruben Lijzenga namens de organisatie.
Vrijburg onderstreept het belang van een Nederlands-Vlaamse schoonmaakbeurs: “Dat is enorm belangrijk. Met name omdat bij dit evenement de focus 100% op de schoonmaak ligt en ook nog eens primair op Nederland of Vlaanderen. Wij hebben ook veel positieve reacties van onze klanten gehad over de beurs.” Versluijs: “Het is heel belangrijk dat Nederland een eigen schoonmaakbeurs heeft. Schoonmaak is ons DNA en met een dedicated event komen wij met iedereen in contact die we enthousiast willen maken over BOMA.”
In ieders belang
Versluijs stelt voorts dat een dergelijk grote organisatie als BOMA zich ook verantwoordelijk voelt om met de deelname dit event tot een succes te maken. “De Schoonmaak Vakdagen zijn in ieders voordeel. Op deze manier hebben we een event met een duidelijke doelgroep, schoonmaakprofessionals in Nederland en Vlaanderen, die voor BOMA uiteraard zeer belangrijk is.” Ook Nilfisk heeft belang bij de Schoonmaak Vakdagen. Vrijburg: “Daarnaast moeten wij als bedrijf dergelijke intitiatieven voor deze doelgroep steunen.”
Wat beide organisaties tentoonstellen tijdens de Vakdagen op 12 en 13 november 2019 in Expo Houten is nog even geheim, maar dat een bezoek de moeite waard is, dat lijkt wel duidelijk!
Tickets voor de Schoonmaak Vakdagen zijn gratis. Bestel ze hier »