De afgelopen drie jaar heeft het Appreo team een groot aantal schoonmaakbedrijven gesproken. Inmiddels maken 50+ schoonmaakbedrijven tevreden gebruik van de grafische planning, werkbonnen, tijdregistratie en kwaliteit controle checklists van Appreo. Tijdens deze gesprekken bleek planning en verloning nog steeds de twee grootste uitdagingen voor het schoonmaak management. Daarom wordt nu de Appreo Verloningsversneller gelanceerd.
Appreo directeur Mickel van de Poll: “Te vaak zagen we een 4 wekelijkse of maandelijkse stress bij de verloningsrondes. Te vaak zagen we dagelijkse strijd om de planning rond te krijgen. Met veel frustratie, complexiteit, inefficiënte controleslagen, onnodige salarismutaties en hoge accountantskosten als gevolg. Volgens ons gaan planning en verloning samen. Een goede planning voor het hele bedrijf is de basis voor een kloppende verloning. Daarom lanceert Appreo de Verloningsversneller.”
Van planning naar verloning in 1 klik!
De intuïtieve Appreo planoplossing zorgt voor grip op je planning. In de Appreo mobiele app registreren medewerkers de werkelijke tijd in een handomdraai. De verloningsversneller splitst de uren vervolgens automatisch in schoonmaak en glazenwasser CAO conforme looncodes. Daardoor zijn toeslaguren, reisuren, pauzes, ziekte en overuren in 1 oogopslag inzichtelijk en kunnen met 1 klik worden klaargezet voor verloning.
De voordelen van de Appreo Verloningsversneller:
- 10x sneller verlonen
- Minder controles, minder complexiteit, minder frustraties
- Minder accountants kosten
- Minder salaris mutaties
- Meer tevreden medewerkers
De Appreo Verloningsversneller wordt nu bij de eerste klanten klaargezet door het Appreo klant succes team.
Webinar
Op Woensdag 29 september verzorgt Appreo een webinar waarin de Appreo Verloningsversneller verder wordt toegelicht. Aanmelden? Kijk op www.appreo.nl