Schoonmaakorganisatie 1nergiek en Klépierre hebben de overeenkomst voor de schoonmaak, het vloeronderhoud en de reiniging van glas en gevels verlengd. De schoonmaakorganisatie uit Lijnden blijft hiermee ook de komende jaren verantwoordelijk voor de reiniging van de Rotterdamse Markthal.
Flexibiliteit, aandacht voor beleving en hygiëne waarborgen blijken belangrijke competenties voor het verlengen van de overeenkomst. 1nergiek objectleidster Rachida en haar team zorgen er dagelijks voor dat het winkelend publiek zich welkom voelt met een schone en veilige beleving. “Beleving is belangrijk, het zorgt voor emotie en emotie doet kopen. En dat gunnen we de ondernemers en bewoners van de Markthal van harte”, aldus 1nergiek in het persbericht.
De flexibiliteit uitte zich in de afgelopen periode. De coronatijd bleek voor alle betrokkenen van de Markthal een flinke uitdaging. “Daarin hebben we onze flexibiliteit laten zien, dat blijft een belangrijk onderdeel van de samenwerking.”
Markante Markthal
De Markthal in Rotterdam is uitgegroeid tot een icoon. Architect Winy Maas zei hierovern: “Met de Markthal maken we de stad, het is een icoon. Maar als je erin staat ervaar je vooral ruimte. Dat is de kunst: er tegelijk zijn en niet zijn. Een prachtige paradox.” Het opende zijn deuren op 1 oktober 2014 en is nog steeds een plek waar goed eten en uniek wonen in een spectaculaire boog samenkomen.