Hoe zet je jezelf en jouw bedrijf op de kaart, welke kanalen zet je in en hoe zorg je dat iedereen binnen jouw organisatie jouw kernwaarden uitdraagt? Marketing klinkt in beginsel zo eenvoudig, maar met alleen een goede website ben je er nog niet..
In deze editie van de Clean Totaal Podcast zijn Tugrul Cirakoglu van schoonmaakbedrijf Frisse Kater en Dion Sporkslede van RTL Cleaning te gast. Zij vertellen hoe marketing een bijdrage kan leveren aan het resultaat van de onderneming. Zij kijken voorbij de gebaande paden en delen hun best practices en ervaringen om u inzichten te geven. Veel luisterplezier!
Over Tugrul Cirakoglu
Tugrul Cirakoglu geniet landelijke bekendheid door zijn extreme video’s op YouTube waarin hij kijkers meeneemt in de schoonmaakopdrachten die hij uitvoert. Met ruim 50.000 (!) abonnees, een eigen kledinglijn en fans bij de uitgever van Clean Totaal mag Cirakoglu met recht een expert op het gebied van marketing genoemd worden.
Over Dion Sporkslede
Dion Sporkslede werkt als marketeer bij RTL Cleaning, een mkb-schoonmaakorganisatie met ruim honderd medewerkers in vaste dienst. Met de komst van Sporkslede gaat het bedrijf een volgende fase in op het gebied van marketing. Vanuit zijn ervaring en de stappen die nu worden gezet, kunnen lessen worden getrokken. Dat deelt hij in deze podcast!
Meer podcasts luisteren? Dat kan! Abonneer u op het Spotify-kanaal of bezoek deze pagina.