Clean Totaal informeert de schoonmaak- en facilitaire branche over ontwikkelingen in professioneel schoonmaken en reinigen. Clean Totaal doet dit vanuit een multi-platform concept: tijdschrift (5 x per jaar, HOI gecertificeerd), website en nieuwsbrief (iedere week). Clean Totaal heeft een zeer actieve eigen nieuwsgroep op LinkedIn (meer dan 2.100 leden!) en is actief op Google+ en Twitter. Adverteren via Clean Totaal is dan ook de beste keuze.

Nieuws van onze adverteerders en persberichtlicentiehouders wordt automatisch over alle platforms verspreid!

De informatie die Clean Totaal biedt is praktisch van aard, “to the point”, en met een “no-nonsense” mentaliteit. Het doel is altijd lezers op ideeën te brengen en voordeel te bezorgen voor hun dagelijkse bedrijfsvoering.

Clean Totaal biedt iedere adverteerder de ideale omgeving om vanuit één concept de schoonmaak- en facilitaire branche succesvol te bereiken.

U kunt de Mediabrochure 2017 hier inzien.

  • Uniek bereik binnen de professionele schoonmaaksector
  • Wekelijkse e-mail nieuwsbrief
  • Altijd actueel en kritisch
Neem contact op