Michiel Kok is aangesteld als nieuwe klantdirecteur bij Vebego Airport Services. De 42-jarige Kok werkt al jaren voor Vebego in verschillende financiële en operationele functies. Hij volgt per 1 januari 2025 Rob Westerlaken op, die de komende maanden zijn werkzaamheden overdraagt.
Kok was de afgelopen maanden al nauw betrokken bij de aanbesteding op Schiphol en heeft een scherp inzicht ontwikkeld in de behoeften van deze klant. Hij ziet een belangrijke rol weggelegd voor samenwerking en transparantie. Kok: “‘One Schiphol’ vraagt om een meer integrale aanpak binnen Vebego Airport Services. Dit betekent verandering; minder werken vanuit de business unit en meer vanuit één gezamenlijke focus.”
Toekomst op Schiphol
Kok gaat zich richten op de implementatie van het nieuwe schoonmaakcontract en verdere aanbestedingen op de luchthaven. Daarnaast is hij strategisch sparringpartner voor Schiphol en zal hij Vebego Airport Services, dat onderdeel is van Vebego Cleaning Services, toekomstbestendig maken. Zijn doel is duidelijk: “Vebego Airport Services moet trendsetter worden en Schiphol blijven verrassen met vooruitstrevende oplossingen.”
Bron: Vebego