CSU is dit jaar al voor de twaalfde keer sponsor van het populaire radiospel ‘Het Geluid’ op radiozender Qmusic. Dit jaar ontwikkelde de schoonmaakorganisatie daarom wederom een frisse, nieuwe radiocampagne die sinds deze week te horen is.
Vorig jaar waren de schoonmaakmedewerkers zelf te horen in de commercials, dit jaar spelen hun kinderen de hoofdrol. Het zijn namelijk de tienjarige Didi, de elfjarige Jaymian, de zesjarige Jessy en de vijfjarige Steffie die te horen zijn. Zij mochten alle vier een dagje met hun vader of moeder mee naar het werk. Ze vertellen over hun ervaringen in de radiospotjes die vanaf begin deze week meerdere malen per dag rondom ‘Het Geluid’ op Qmusic te horen zijn.
CSU door de ogen van kinderen, een dagje mee naar het werk
Hoe kijken kinderen naar het werk van hun ouders? Daar draait het om. Vanuit hun belevingswereld worden verschillende elementen uit het mooie schoonmaakvak belicht. Zo mocht Didi een dagje met zijn moeder mee naar het werk. Hij haalde kattenkwaad uit bij ‘schoonmaakbaas’ Nabila bij de Rijksuniversiteit Groningen. Jaymian ging ook met zijn moeder mee op pad. Hij ontdekte dat zij op haar telefoon ziet waar ze schoon moet maken bij CSU Uden. Jessy liep een dag met zijn vader mee naar het werk. Nu wil hij ook zo’n elektrische raceauto als zijn vader bij de RAI Amsterdam. Steffie had een fantastische dag met haar moeder die schoonmaakt bij Efteling Bosrijk.
Video’s
Naast de radiospotjes heeft CSU ook op elke locatie korte video’s opgenomen om de ervaringen van de kinderen vast te leggen. Deze video’s geven een levendig beeld van de dag en tonen hoe de kinderen het werk van hun ouders ervaren. Parallel aan de radiocampagne worden deze video’s gedeeld op de socialemediakanalen van CSU, waardoor een breed publiek kan meegenieten van deze bijzondere momenten. Ontdek hier meer over CSU.
Tekst: van de redactie