Het jaar 2023 was voor Qualis Insight spannend met nieuwe uitdagingen. Na de overname door Edgar van Engelen zijn er een reeks belangrijke audit- en certificeringsprojecten opgestart. En nu op de drempel van 2024, in samenwerking met Cetradex, introduceert Qualis Insight het Social Impact Label – MVO keurmerk.
Social Impact Label – MVO keurmerk
Qualis Insight zet zich in voor het inzichtelijk maken van de kwaliteit (op de werkvloer) door kwaliteitsmetingen (LOSK-QMS) en het auditeren voor keurmerken die de focus hebben op de uitvoering van de schoonmaak. Met het Social Impact Label wil Qualis haar klanten de mogelijkheid bieden om zich te onderscheiden op het gebied van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen.
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) is van cruciaal belang in de moderne zakelijke wereld. Qualis Insight auditeert op basis van de eisen van het MVO-keurmerk Social Impact Label. Organisaties worden beoordeeld bij het behalen van MVO-certificering op hun inzet voor duurzaamheid, ethiek en maatschappelijke betrokkenheid. Het keurmerk is drie jaar geldig en elk jaar wordt de organisatie geauditeerd waardoor de voorgang en de impact van het MVO inzichtelijk wordt gemaakt.
Behalen van keurmerken
“Qualis Insight is enthousiast om in 2024 de ingeslagen weg verder te begaan om organisaties te helpen bij het behalen van de SIEV-, KVS- en MVO-keurmerken,” aldus Edgar van Engelen, DGA van Qualis Insight. “Ons team van experts is volledig toegewijd aan het leveren van hoogwaardige praktijkgerichte audits en certificeringen die organisaties in staat zullen stellen hun impact op sociaal, innovatief, en maatschappelijk verantwoord ondernemen te vergroten.”
Qualis Insight kijkt ernaar uit om de komende uitdagingen aan te gaan en blijft zich inzetten voor het ondersteunen van organisaties bij het bereiken van hun certificeringsdoelen en het bevorderen van duurzaamheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid.
Bron: Qualis Insight
Beeld: Henk Snaterse