BOMA heeft de mobiele app BOMA in the Pocket gelanceerd. Met BiP, zoals de afkorting luidt, wordt het managen van de schoonmaak makkelijk gemaakt. De app voorziet in productinformatie, biedt een bestelfunctie, geeft inzicht in machinegebruik en maakt contact met BOMA medewerkers zeer gemakkelijk.
BOMA zet met de app in op ergonomische en duurzame schoonmaak met de laatste innovaties. BOMA in the Pocket helpt daarbij door digitale tools te bieden die de footprint verlagen, zo stelt de leverancier van schoonmaakmiddelen en -materialen.
BOMA in the Pocket scant en leert
Een product scannen om er meer informatie over te lezen of het te bestellen, of om een instructiefilmpje met handige tips & tricks te bekijken. Het kan allemaal via BiP. Zoek je een gebruiksaanwijzing, technische informatie of veiligheidsinformatieblad? Of verwante artikeIen zoals de juiste stofzak, de juiste afvalzak, het juiste handdoekje of de juiste navulling? Met BiP heb je alles in the pocket.
BOMA in the Pocket bestelt en beheert
Snel even kijken naar de andere artikelen die je bij BOMA afneemt om alles in één keer te bestellen? BiP laat het je zien! Werk je al met de POP-formule (Periodic Order Proposal) Dan stuurt de app van BOMA je zelfs op basis van je historisch verbruik met de juiste regelmaat een bestelvoorstel. Ontvang een voorstel in je pocket zodat je deze op locatie kan controleren en goedkeuren.
BiP helpt je onnodige interventies te besparen
Checken waar je machine staat en wanneer die voor het laatst gebruikt werd? Met BiP heb je de volledige historie van je machine(park) … in the pocket. Inclusief gebruiksaanwijzing en onderhoudsinstructies. Bekijk de video’s en enkele minuten later ben je een volleerd operator.
Wist je dat drie op de vier interventies voor machines te wijten zijn aan onvoldoende dagelijks onderhoud of zelf opgelost kunnen worden? BiP geeft je oplossingen voor veelvoorkomende problemen zodat je het eventueel zelf kan oplossen. Zo bespaar je een onnodige interventie en de daaraan gekoppelde kosten én CO2 uitstoot. Lukt het je niet? Dan doe je met één klik een serviceaanvraag via de app. BiP weet namelijk door middel van locatievoorziening op je smartphone of de QR-code van de machine precies om welke machine het gaat. Voeg eenvoudig een foto of filmpje toe, dat helpt de BOMA medewerker om het probleem beter te begrijpen. Misschien kunnen zij je van afstand verder helpen via de chatfunctie.
En met BiP doe je het samen
Extra fijn: voeg ook collega’s toe aan de app. Zo kunnen zij op locatie een bestelling controleren, een serviceaanvraag naar BOMA verzenden, of je kan er gewoon even mee chatten. Leuk.
BOMA altijd dichtbij
Met BOMA in the Pocket bevinden de medewerkers van BOMA zich de hele dag in je broekzak Zo plaats je een bestelling vanuit je voorraadkast. En heb je een schoonmaakvraag? Dan zitten zij klaar om je direct te helpen vanuit de support chat.
App Store
BiP is te downloaden via de App Store van Apple en de Google Play Store. Huidige klanten kunnen gebruiken maken van de app door in te loggen met het webshop op DosDob-account.