Per 1 december 2020 verzorgt ICS Groep het schoonmaakonderhoud van modeketen Hennes & Mauritz. Van de vier H&M-regio’s zijn er twee gegund aan ICS Groep. De looptijd van de overeenkomst bedraagt drie jaar en met deze gunning worde de modeketen een van de nieuwe key accounts van de schoonmaakdienstverlener.
Foto H&M Nederland, vestiging Den Haag – © Twelve Photographic Services
Het Zweedse modemerk heeft meer dan 5.000 winkels in 74 landen. Nederland telt meer dan 130 winkels. De eerste toegekende regio omvat Amsterdam, geheel Noord-Holland, de provincie Flevoland. De tweede behelst de provincie Zuid-Holland en Zeeland (inclusief de steden Rotterdam en Den Haag). In deze regio’s voert ICS Groep vanaf 1 december a.s. het schoonmaakonderhoud uit op 67 locaties van meerdere merken van de H&M-groep.
Goede relatie H&M en ICS Groep uit eerdere samenwerking
Hennes & Mauritz is niet bepaald nieuw voor ICS Groep. Eerder, van 2014 tot en met 2017, werkte ICS Groep al succesvol voor H&M. In de jaren die daarop volgden, is het contact altijd goed gebleven.
“We kijken ernaar uit de relatie voort te zetten met deze mooie, nieuwe samenwerking. Gezien de omvang en de verspreiding van de opdracht – het gaat om uitgestrekte regio’s – is dit voor ICS Groep een zeer mooie opdracht voor een aansprekend merk”, aldus commercieel directeur Jan Hoestra.
Ambitie om de beste te zijn
Hij besluit: “We gaan inzetten op een optimale beleving voor alle klanten en medewerkers in de winkels. Onder andere door gebruik te maken van ons Continu Verbeter Programma en de inzet van slimme innovaties. Kortom, we slaan de handen ineen op het vlak van voortdurende verbetering; één van de kernwaarden van zowel H&M als ICS Groep. Dit wordt een partnerschap gericht op slimmer, bewuster en efficiënter, en op klantbeleving. Met altijd de ambitie om de beste te zijn. Inmiddels zijn de eerste stappen door ons implementatieteam al gezet om hiervoor de voorbereidingen te treffen.”