“We zetten ons in om vandaag te zorgen voor morgen”, zo luidt de belofte van Numatic International in het recentelijk verschenen Duurzaamheidsrapport 2018. CEO van Numatic International Chris Duncan: “We werken hard aan het leveren van innovatieve, hoogwaardige en kosteneffectieve schoonmaakoplossingen die gemaakt zijn om een leven lang mee te gaan en iedereen een schonere, veiligere en gezondere dagelijkse leef- en werkomgeving bieden.”
Dit is een bericht van Clean Totaal vakpartner Numatic
Numatic International bestaat in 2019 vijftig jaar en is alle jaren in staat geweest om de veranderende marktomstandigheden het hoofd te bieden. De fabrikant van professionele reinigingsmachines is steeds in staat geweest om snel en flexibel op uitdagingen te reageren.
Constant investeren in ontwikkeling
Chris Duncan: “Bij volledige controle over het productieproces en dankzij voortdurende investeringen in de U.K.- productie – waar al onze producten worden gemaakt – blijven we onze processen en systemen aanpassen, ontwikkelen en stroomlijnen. Dat garandeert een probleemloze levering van innovatie, kwaliteit en prijs. Ook investeren we onophoudelijk in initiatieven om onze milieu-, sociale en ethische impact aan te pakken en leveren we op basis daarvan producten en prestaties waar onze klanten op kunnen vertrouwen.”
De CEO vervolgt: “We werken continu aan het bouwen en onderhouden van nauwe relaties met onze medewerkers, klanten en leveranciers, waar ook ter wereld. Veel van die relaties bestaan al net zo lang als ons bedrijf en gaan inmiddels dus al twee of zelfs drie generaties lang mee. Advies, meningen en ideeën zijn belangrijk voor ons en van onze kant streven we ernaar de transparantie te verschaffen om te bevorderen dat u die met ons deelt.”
Duurzaam Numatic
Duncan besluit: “We werken hard aan het leveren van innovatieve, hoogwaardige en kosteneffectieve schoonmaakoplossingen die gemaakt zijn om een leven lang mee te gaan en iedereen een schonere, veiligere en gezondere dagelijkse leef- en werkomgeving bieden. We beseffen goed dat we proactief moeten omgaan met onze impact – ook buiten de grenzen van onze fabriek – om die belofte aan u na te komen en te zorgen voor blijvende resultaten. Op alle fronten, dus zowel via onze processen en producten als onze mensen, zetten we ons 100% in om vandaag te zorgen voor morgen.”