Hetty bestaat dit jaar maar liefst tien jaar! Het jubileum is door producent Numatic International B.V. gevierd met een actie voor Pink Ribbon. Zo werd bij aankoop van iedere Hetty stofzuiger in de actieperiode tien euro gedoneerd door de fabrikant. De verkoop van 1688 stofzuigers leverde een donatie op van maar liefst 16.880 euro.
Op de foto: Overhandiging cheque v.l.n.r. Oscar Arkesteijn (Numatic) Willemijn van de Berg (Pink Ribbon) Wim Holleman (Numatic) Steven Klijn (De Stofzuigerkoning)
Op donderdag 29 november is de cheque overhandigd door Wim Holleman van Numatic aan Willemijn van de Berg van Pink Ribbon. Plaats van handeling was ‘De Stofzuigerkoning’ te Amsterdam. Eigenaar Steven Klijn ondersteunde de actie namelijk vanaf het begin en toverde zijn etalage om tot één en al roze in combinatie met de kenmerkende stofzuiger. Door zijn etalage en enthousiasme volgden er uiteindelijk meer.
Pink Ribbon
De lancering in 2008 ging gepaard met een actie voor Pink Ribbon. “Logisch dat wij dat concept dit jaar weer oppakten. Hetty is, op de rode Henry-stofzuiger na, het meest verkochte exemplaar in de consumentenmarkt”, aldus marketing coördinator bij Numatic International Mirjam Adelmund. Het geld gaat naar borstkankeronderzoek. Pink Ribbon financiert projecten en onderzoeken op het gebied van behandeling, nazorg en langetermijneffecten van borstkanker met als doel een beter en langer leven voor de (ex) borstkankerpatiënt.
Van onze partner Numatic
10-jarig jubileum Hetty gevierd met grandioze donatie Pink Ribbon