De Hygiepole is een nieuwe oplossing in de vorm van een slimme zuil die is ontwikkeld om de hygiëne in onder meer supermarkten, sportscholen en luchthavens te verbeteren. De zuil draagt bij aan het serviceniveau en klantgerichtheid van organisaties. Ook zorgt de Hygiepole voor klantenbinding.
Van 15 tot 18 mei is de zuil te zien op Interclean Amsterdam 2018 in de RAI in Amsterdam op de All-Care Stand (Hal 10 – nr. 106).
HygiePole levert een oplossing die niet alleen de hygiëne in bijvoorbeeld de supermarkt, de sportschool of op de luchthaven verbetert, maar volgens de ontwikkelaars op duurzame wijze ook bijdraagt aan klantenbinding. “De oplossing voor schone supermarktkarretjes of frisse sporttoestellen is even sierlijk als eenvoudig: een slimme zuil met duurzame hygiëne-doekjes en een scherm om de investering via advertentie-inkomsten terug te verdienen.”
Met de doekjes kunnen klanten zelf winkelwagens, trolleys of sporttoestellen schoonmaken, terwijl op het scherm advertenties of boodschappen kunnen worden afgespeeld.
Duurzaam
De Hygiepole helpt consumenten aan een schonere omgeving. De zuil is gebouwd volgens het cradle-to-cradle-principe. De onderdelen kunnen volledig worden hergebruikt. Daarnaast zijn de hygiëne-doekjes in de dispenser FSC-gecertificeerd zodat die als oud papier worden gerecycled.
Investering terugverdienen
De verkoopruimte op het scherm biedt ondernemers de mogelijkheid hun investering terug te verdienen via advertentie-inkomsten, vergelijkbaar met de beeldschermen die bij sommige tankstations staan opgesteld. Daarnaast kunnen de schermen worden gekoppeld aan NL Alert- en Amber Alert-systemen, zodat de zuil ook een maatschappelijke functie krijgt.