Tijdens Interclean Amsterdam presenteert LEVIY de nieuwe integratie klant feedback, de MEWS integratie en een kamer-niveau analytische service. Daarnaast wordt een innovatieve Amazon echo integratie gepresenteerd.
De klant feedback integratie helpt klanten om een hoger service niveau aan te bieden. Dit wordt bereikt door het koppelen van negatieve reacties aan een nieuwe taak. De MEWS integratie versimpelt de communicatie tussen housekeeping, receptie en de technische dienst, wat MEWS gebruikers helpt om een hoger service niveau te bieden aan hun klanten. De kamer-niveau analytische service helpt facility managers om inzichten te krijgen in feiten en problemen.
Ervaring eindgebruikers steeds belangrijker
Over de recente klant ervaring integratie zeg LEVIY CEO Sebastiaan van der Vinne: “De ervaring van eindgebruikers is steeds belangrijker aan het worden voor de dagelijkse operatie van onze klanten. Bij LEVIY staan wij daarom open voor samenwerking met bedrijven in dit veld. Wij integreren met hun producten zodat elke negatieve reactie direct vertaalt word in nieuwe taken en of problemen voor de dagelijkse operaties.”
MEWS integratie
Met betrekking tot de MEWS integratie, besluit Van der Vinne: “MEWS is de wereld van de hotel PMS-systemen aan het vernieuwen. Het is fantastisch om deze integratie te realiseren, wij kijken er naar uit om klanten te laten zien wat dit voor ze kan betekenen.”
LEVIY is tijdens Interclean Amsterdam te vinden op stand 08.608. Vanwege de hoge opkomst verzoekt LEVIY bezoekers om een afspraak te maken per e-mail of telefonisch via 085 – 401 93 33