Het tijds- en aanwezigheidsregistratiesysteem CleanJack heeft haar functionaliteiten uitgebreid met de feedbackfunctie. Door toevoeging van deze functie is meer communicatie met de schoonmaakmedewerker mogelijk. Schoonmakers kunnen nu aangeven dat een taak is uitgevoerd.
De feedbackfunctie werkt op mobiele en vaste klokterminals en tevens op smartphones welke gebruik maken van de CleanJack-app. De feedbackfunctie voorziet in de communicatie tussen schoonmakers en rayonleiders. Het wordt bijvoorbeeld mogelijk om uren te registreren op verschillende projecten. Niels van den Berg, CEO CleanJack: “Bij het inklokken kan hij of zij in een menu aanvinken op welk projectnummer de uren moeten komen. Dit is handig wanneer op een locatie meerdere werkorders worden uitgevoerd.”
Elke dag werkinstructie op het display
De feedbackfunctie is een aanvulling op de al langer bestaande mogelijkheid om via CleanJack schoonmaakmedewerkers informatie te geven over hun taken. Op het display van de klokterminal of smartphone verschijnen bijvoorbeeld werkinstructies. Dit borgt onder andere de uitvoering van periodieke taken en een snelle oplossing van klachten.
Digitaal schoonmaakprogramma
Van den Berg legt uit hoe het digitale schoonmaakprogramma werkt: “In het centrale systeem stel je per locatie eenmalig het werkprogramma in. Daarna ontvangen schoonmaakmedewerkers automatisch op het juiste moment instructies.
Daarnaast kan een objectleider zelf ook extra aandachtspunten of opmerkingen over de schoonmaak invoeren. Op het display van de klokterminal of smartphone krijgen schoonmakers hiervan een vertoning. Dit biedt hun de mogelijkheid om opmerkingen van de opdrachtgever direct te verwerken in het dagprogramma. Daarmee ben je als schoonmaakbedrijf eventuele klachten voor.”
Laagdrempelig systeem
Volgens Van den Berg nemen tijd- en aanwezigheidsregistratie de laatste jaren een enorme vlucht. “CleanJack is in deze markt een laagdrempelig systeem voor iedereen. Voor zowel kleine als grote schoonmaakbedrijven en voor zowel kleine als grote locaties. Een groot voordeel is dat schoonmakers geen dure smartphones en dito abonnementen nodig hebben. En schoonmaakbedrijven hoeven niet te investeren in ingewikkelde systemen om het schoonmaakproces te borgen en monitoren”, zo besluit de CEO.
Meer weten?
Meer weten over CleanJack en de mogelijkheden? Vul dan onderstaand formulier in!