Dolmans Schoonmaak Diensten is sinds eind 2017 verantwoordelijk voor de schoonmaak en de glasbewassing voor twee locaties van BNP Paribas in Amsterdam. Het contract heeft een duur van onbepaalde tijd.
Op de foto: Lydia Carpentier (BNP Paribas) en Ronald Boesjes (Dolmans)
Naast de schoonmaak en glasbewassing is het schoonmaakbedrijf ook verantwoordelijk voor additionele schoonmaakwerkzaamheden alsmede de levering van sanitaire benodigdheden.
Veel factoren belangrijk
Danny Vijsma, Head of Facility Management BNP Paribas: “Het is belangrijk voor een Facility Manager om een gezonde en veilige arbeidsomgeving te creëren waar het prettig is om in te werken. Schoonmaak is daarvan een belangrijk onderdeel. Er zijn veel factoren die wij belangrijk vinden bij de keuze van een schoonmaakpartner. Natuurlijk is de balans tussen kosten en kwaliteit cruciaal, maar ook het beleid op het gebied van CSR, personeel en milieu spelen een belangrijke rol.
We zijn blij dat we in Dolmans een partner hebben gevonden die deze visie met ons deelt. Dolmans is een partner die ons in grote mate ontzorgt en samen met ons instaat voor een hoge kwaliteit”.
Meer dan schoonmaken alleen
Onder de operationele verantwoording van Rayonmanager Dharmin Bhawan en een team van vaste medewerkers zet Dolmans zich dagelijks in voor “een uitmuntende dienstverlening met een hoge mate van flexibiliteit, gastvrijheid en professionaliteit bij de kantoren aan de Herengracht en Weesperstraat”, aldus Bas Eijkelenkamp, Sales Manager bij Dolmans Schoonmaak Diensten.
“Dienstverlening aan BNP Paribas betekent meer dan schoonmaken alleen. Gelukkig kan BNP Paribas op beide locaties rekenen op een vast team van gemotiveerde en flexibele medewerkers die graag een stapje meer zetten om dat goede gevoel over te brengen. We zijn er trots op dat we voor BNP Paribas in zulke markante gebouwen in het hart van Amsterdam onze diensten mogen aanbieden.”