Diversey heeft haar nieuwe huisstijl gepresenteerd. Met deze nieuwe ‘brand identity’ wil het bedrijf bevestigen dat de kernwaarden geborgd zijn. Diversey werd eerder dit jaar zelfstandig door de overname van Bain Capital Private Equity.
CEO van Diversey Ilham Kadri laat weten dat Diversey de ambitie heeft om wereldwijd de grootste innovator, ontwikkelaar en leverancier van schoonmaak-, sanitatie-, en onderhoudsproducten, -systemen en -services: “Diversey voegt een nieuwe dimensie toe aan de reeds opgebouwde reputatie van het ontwikkelen van oplossingen voor de individuele consument door hen centraal te stellen. Hiermee beloven wij dat met Diversey de productiviteit toeneemt en de totale kosten afnemen.”
Nieuwe huisstijl van groot belang
Volgens de verantwoordelijke van Corporate Communication Rafael Echevarria is de nieuwe identiteit van groot belang voor de voortgang van het succes: “Wij leveren een belangrijke service voor onze klanten. Zorg is geborgd in alles wat wij doen en alles waarin wij geloven. Wij zetten mensen centraal, of het nou de schoonmaker, medewerker of klant is. Dit geeft onze klanten het volledige vertrouwen om hun business te laten groeien en bloeien.”
Echevarria besluit: “Diversey is een pionier van de toekomst. wij geloven dat schoonmaak en hygiëne noodzakelijk zijn. Het is onze ambitie om onze nalatenschap te verlengen met hernieuwde energie en focus.”