De Klop Groep is op 1 oktober 2017 gestart met het dagelijks schoonmaakonderhoud van Winkelcentrum Kijkduin. Het schoonmaakbedrijf gaat er 7 dagen per week, 365 dagen per jaar schoonmaken.
Digitaal
De Klop Groep wil het onderscheid maken bij het winkelcentrum door grotendeels digitaal te communiceren door middel van het schoonmaakmanagementsysteem: “DKS-controle, meldingen en overige ordercommunicatie is met een druk op de knop via de app of het dashboard beschikbaar. Deze software ondersteunt het persoonlijke contact maar is zeker geen vervanging voor fysieke contactmomenten.”
Besparing
Door de digitalisering hebben leidinggevenden meer tijd om op de werkvloer mee te lopen, te coachen, te controleren en instructies te geven: “Bovendien besparen we veel tijd en werken we nauwkeurig door zo direct te kunnen schakelen. Ons team communiceert digitaal snel, foutloos en levert duidelijke orderinformatie aan alle contactpersonen van de opdrachtgever”, aldus De Klop Groep.
De applicatie biedt nog meer functionaliteiten. Het schoonmaakbedrijf deelt deze via onderstaande opsomming:
- Checklist/Klanttevredenheidsonderzoek
- Orderdocumenten online opslaan en delen
- Direct inzicht in actuele verklaringen omtrent gedrag (VOG) en Ras diploma’s van het personeel
- Digitaal logboek
- DKS-module