CSU is voor de vierde achtereenvolgende keer sponsor van het populaire radiospel Het Geluid van Qmusic. Tevens koppelt het schoonmaakbedrijf aan de hernieuwde sponsoring een speciale actie. Wie tijdens Het Geluid een offerte aanvraagt, ontvangt een korting over de contractwaarde van het eerste jaar.
Tijdens de actieperiode van het radiospel biedt CSU een korting op nieuwe offertes om potentiële, nieuwe opdrachtgevers een frisse start te laten maken na de zomerperiode. Wie voor 25 september 2017 (alleen via de website) een offerte aanvraagt, ontvangt korting over de contractwaarde van het eerste jaar. Deze wordt uitgekeerd aan het einde van het contractjaar.
Campagne
CSU is tevens een radiocampagne op zowel Qmusic, Radio 2 en BNR gestart. Reclamemasten ondersteunen de zichtbaarheid langs diverse snelwegen. CSU brengt met de reclames onder de aandacht dat het bedrijf het meest aanbevolen schoonmaakbedrijf van Nederland is -volgens onderzoek van MT100-. Tot en met 24 september is een nieuwe CSU radiospot meerdere keren per dag te horen op Qmusic en vanaf 6 september ook op Radio 2 en BNR.
Het Geluid vernieuwd
De 2,6 miljoen luisteraars van Qmusic krijgen bij Het Geluid elke werkdag, ieder uur tussen 7.00 en 19.00 uur, een geluid te horen. Wie het geluidsfragment raadt, wint het bedrag dat Het Geluid op dat moment waard is. Voor deze 12e editie keert het populaire radiospel terug in een nieuwe vorm waarbij niet alleen de kandidaat op de radio Het Geluid kan raden, maar ook alle spelers via de Qmusic app. Met een simpel ‘JA’ of ‘NEE’ kunnen de app-spelers aangeven of ze meegaan met het antwoord van de kandidaat op de radio of niet. Wanneer Het Geluid geraden wordt, delen de app-spelers die ‘JA’ hebben gezegd een extra prijzenpot van € 10.000,- belastingvrij.