Vier dagen lang ‘Happy’ ervaren. De Numatic Dealerdagen staan dit jaar in het teken van schoonmaken met een glimlach. Het Happy Cleaning -concept, geïntroduceerd als wereldprimeur op Vakbeurs Facilitair, krijgt een vervolg. Volgens Marketing Manager van Numatic, Esther van der Lelie, zijn de dealerdagen voor veel bezoekers een uitje in de vorm van zakelijk en persoonlijk entertainment.
Vier dagen lang bezoekers ontvangen, voorzien van een natje en een droogje en ze kennis laten maken met de nieuwe producten, dat kunnen ze bij Numatic. “Het merendeel van onze relaties is bekend met de Dealerdagen of zijn er eerder geweest. Een gastvrij verblijf met persoonlijke aandacht en culinair vermaak.” Volgens Van der Lelie hoort dat er allemaal bij. “En ze komen uit alle windstreken, van Groningen tot Limburg en zelfs België. Voor velen zijn de Dealerdagen echt een uitje in de vorm van zakelijk en persoonlijk entertainment.”
Vervolg op Happy Cleaning
“Bezoekers krijgen een rondleiding waar ze kennis kunnen maken met de ontwikkelingen van Numatic. Zo zijn de bakken in de trolleys vanaf nu in het grijs uitgevoerd.” Volgens Jeff Hicks, Business Unit Manager bij Numatic, antwoordt de fabrikant hiermee de vragen vanuit de markt. “Dit geldt ook voor kleinere aanpassingen aan onze hardware. Verschillende klemmen en andere onderdelen zijn robuuster gefabriceerd. Dat is het voordeel van een eigen fabriek met R&D-afdeling.” Van der Lelie vult aan: “Je kan zeggen dat wij de transitie doormaken van het grove idee naar uitvoering en verfijning in detail.”
Cordless
“Verschillende prototypes zijn vanaf nu leverbaar in Nederland. Neem bijvoorbeeld de Hetty Cordless stofzuiger, die wij introduceerden op de Interclean. Met de zuiger is 20 minuten -op maximaal vermogen- of 30 minuten te werken en wordt geleverd inclusief snellader die de accu in 3,5 uur oplaadt. Ideaal om bijvoorbeeld de auto uit te zuigen als deze niet voor de deur geparkeerd kan worden. Of een winkel of trappenhuis waar de snoer een risico kan vormen.”
Numatic heeft genoeg vernieuwingen om te tonen tijdens de Dealerdagen, “bovendien zit er nog het een en ander aan te komen, maar dat horen jullie dan wel!” Aldus een tevreden Van der Lelie.