Alpheios organiseerde op 5 juli jongstleden de eerste Alpheios Cleaning Election Day, ofwel de ACE Day, in 't Boshuys te Best. Tijdens deze dag presenteerden verschillende A-leveranciers hun nieuwste producten aan een jury van Alpheios. De leverancier met het meest waardevolle verhaal scoort de ACE.
Na een selectieprocedure werden een vijftal leveranciers uitgenodigd op locatie. Kimberly-Clark Professional, SCA, Unger, Wecovi en CHICOPEE presenteerden gedurende de dag hun nieuwste ontwikkelingen. Stuk voor stuk innovatieve, kwalitatief hoogwaardige producten en systemen. De uitdaging voor alle leveranciers is om een product te presenteren die een meerwaarde bieden aan de klanten van Alpheios. Bovendien moeten het onderscheidende producten zijn waarmee de klanten verrast kunnen worden.
En de winnaar is..
Aan het eind van de dag heeft de jury besloten CHICOPEE uit te roepen tot winnaar van de allereerste ACE Day. Samen met deze partij gaat Alpheios innovatieve disposable materialen ontwikkelen. Bij deze unieke vorm van samenwerking, ook wel co-creatie, zijn beide partijen betrokken bij het proces en het resultaat van dit proces.
In de ontwikkelfase kan rekening gehouden worden met vragen of behoeften uit de markt, wat bijdraagt aan een betere performance voor en bij de klant. Dat is echter niet de enige positieve uitkomst. De jury was dermate verrast door de Stingray van Unger dat deze is uitgeroepen tot bonus innovatie. Het efficiënte binnenreinigingssysteem zal per direct worden opgenomen in het assortiment van CleanDeal.
www.alpheios.nl