EW Facility Services heeft een nieuwe whitepaper gepubliceerd getiteld ‘Verbeter uw klantbeleving vanuit integrale visie op facility services’. Dit in navolging op een eerder verschenen whitepaper ‘In 3 stappen naar een optimale klantbeleving in facility services’.
Met deze whitepaper richt EW zich op de weg van het meten naar verbeteren van klantbeleving. Hoe kunnen bedrijven verkregen meetresultaten omzetten in verbeterpunten en binnen welke bedrijfsonderdelen kunnen deze het beste geïmplementeerd? Dit zijn vraagstukken die in deze whitepaper aan de orde komen.
Kwaliteit facilities steeds belangrijker
De kwaliteit van faciliteiten vormt een steeds belangrijker argument bij de keuze voor merken of bedrijven. Niet de kernactiviteit van een bedrijf is per definitie meer leidend, de secundaire processen maken vaak het verschil, aldus EW Facility Services. Gasten, bezoekers en medewerkers willen op hun gemak gesteld en een aangename ‘reis’ door een gebouw ervaren. Dan kan een ontbrekende parkeerplaats of lege handdoekenautomaat de balans negatief doen uitslaan, de gastvrije receptioniste en het schone toilet ten spijt. De eindgebruiker ervaart de verschillende facilitaire diensten immers als een geheel. Een integrale aanpak waarbij de verschillende services op elkaar zijn afgestemd, vormt volgens de facilitair dienstverlener dan ook een belangrijke volgende stap.
Whitepaper downloaden
Thema Vakbeurs Facilitair
‘Van meten naar verbeteren’ vormt het centrale thema van EW Facility Services tijdens Vakbeurs Facilitair, 15 t/m 17 januari a.s. in de Brabanthallen Den Bosch. U EW in Hal 1, stand 1.099.