Gom breidt zijn activiteiten in de leisure-markt verder uit. Met de inrichting van een eigen leisure-tak en de benoeming van Dirk van Lieshout (accountmanager) en Patrick van der Veen (salesmanager) krijgt dit specifieke bedrijfsonderdeel binnen de schoonmaakdivisie van Facilicom Services Group zijn vorm.
Tijdens de jaarlijkse interne kick off van Gom werd al aangekondigd dat de leisure markt een segment is waarin het bedrijf verder investeert.
Patricia Ghering, commercieel directeur Gom: “Wij zien grote toegevoegde waarde in het benaderen van de leisure-branche als specifiek segment. Dit vraagt echter wel om goede focus op de specifieke behoeften in dat segment. De manier waarop wij accountmanagement in de retail hebben toegepast, toont aan dat dit voor klanten meerwaarde biedt.”
Dirk van Lieshout: “In deze markt is het van groot belang dat de schoonmaakwerkzaamheden eraan bijdragen dat de gast zich welkom voelt. Dat is natuurlijk bij veel branches zo, maar helemaal in vakantieparken en hotels. De manier waarop Gom dit segment gaat benaderen en de investering in bijvoorbeeld Hostmanship geeft mij het vertrouwen dat wij echt het verschil kunnen maken!’