Op donderdag 15 januari 2015 is de samenwerking tussen Grontmij Nederland en Dolmans Facility Management met een feestelijk tintje bevestigd. Dit gebeurde op de stand van Dolmans tijdens Vakbeurs Facilitair in de Brabanthallen in Den Bosch.
Met ingang van 1 januari 2015 heeft advies- en ingenieursbureau Grontmij Nederland de aansturing en uitvoering van haar facilitaire diensten uitbesteed aan Dolmans Facility Management. Het contract bevat onder meer de overname van betrokken medewerkers.
Het facilitaire dienstenpakket dat Dolmans voor alle locaties van Grontmij in Nederland beheert, bestaat onder andere uit inkoop, schoonmaak, beveiliging, catering, technisch beheer en onderhoud, groenvoorziening, wagenparkbeheer en afvalverwijdering.
Beide partijen zijn verheugd over de samenwerking waarbinnen partnerschap, transparantie, flexibiliteit en duurzaamheid centraal staan.
Namens Grontmij Nederland waren aanwezig: Ton de Jong (Algemeen Directeur), Erik van Schie (Financieel Directeur) en Martine van den Hurk (Manager facilitair); namens Dolmans Facility Management: Albert van Wijk (Algemeen directeur), Ronald Boesjes (Commercieel Directeur) en Julian van Stratum (National Director).