Nocore Group lanceert Nocore Web Portal om klanten en medewerkers snel en eenvoudig te informeren over tal van zaken. Daarnaast heeft Nocore vier Apps ontwikkeld: de DKS App, Werkbon App, Bestelling App en Bezoeksverslag. Met deze productlanceringen geeft Nocore invulling aan haar focus op innovatie.
Nocore Web Portal
De manier om Nocore Facility ERP op een snelle en eenvoudige manier naar de rest van de schoonmaakorganisatie en relaties te ontsluiten is via een Portal. Het grote voordeel: werknemers en klanten worden beter geïnformeerd over facturen, planning, roosters, legitimatiebewijzen, klachten, logboek, etc. De gegevens worden bij de bron ingevoerd. Daardoor wordt veel dubbel werk voorkomen en wordt de service naar klanten en werknemers verhoogd.
Nuttige App’s
Sommige tijdrovende en papierintensieve processen kunnen eenvoudig en snel door rayonleiders met een tablet worden afgerond. De naadloze aansluiting met de centrale database is een garantie voor enorme tijdwinst. Nocore heeft inmiddels vier apps ontwikkeld: DKS App, Werkbon App, Bestelling App en Bezoekverslag
In de loop van 2014 lanceert Nocore nog meer applicaties, die het administratieve werkproces van schoonmaakbedrijven drastisch vereenvoudigen.